es posible el Cruce de jilguera y canario - Página 2
Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: es posible el Cruce de jilguera y canario

Talking

Cita Iniciado por tino 61 Ver Mensaje
    Hola amigos y digo yo , para que sirven las hembras de este cruze , si por lo que dicen no sirven para la cria por ser esteriles, Un saludo.
    hola todos sabemos que los mixtos son esteriles lo que realmente nos interesan de estos cruces es primero conseguir que se apareen y procreen y segundo sacar buenos machos tanto de color como de canto aunque a Mi personalmente me decanto por el color y un canto lo mas parecido al jilguero no busco perfecion pero si vistosidad un saludo

Predeterminado

Hola Tino 61!
    Pues esas hembras son apreciadas por el color...porque mixtos claros asi como esas hembras que hablamos , en machos para conseguir algo similar solo atraves de jilguero macho mutado....si no, no logras sacar un mixto tan "blanco" con macho jilguero ancestral con canaria.....solo por eso....y depiende para lo que quieras el mixto....si es para canto....color...depiende....y depiende de los gustos.....por ejemplo.....los jilgueros pios son descalificados a concurso....pues a mi son los que mas me gustan y los que mas he intentado.....eso ya es relativo....yo solo di el ejemplo de que con el cruce con hembra jilguera ya que es mas dificil puede optar por sacar mixtos vistosos de pluma increible, pero en las hembras mixtas como hemos referido....
    Saludos

Predeterminado

Hola amigos gracias por la aclaracion, os cuento, tengo dos hembras de jilguero criadas a mano por mi de 09 , y mi intencion es meterlas para criar este año un canario , mi duda, es que no tengo ni idea de que raza y color , por lo que leo y oigo ,dicen que satine , y yo digo si, satine, pero satines hay muchas clases no, y cuando elija el canario ,¿ Cuando los junto y que pasos doy? decir que nunca e probado este cruze y la verdad que me ilusiona,espero buestros comentarios, Un saludo.

Predeterminado Great Cool Items To Buy

For those who asked about my latest products, click store along with discover cool site and visit main blog. Also, don't forget to try visit great store, not to mention visit shop alongside top website, also go to this website and don't forget url. Btw Best Cool Products To Check Out 14bdf4f here.

Predeterminado Peruse The Coolest Gifts Of 2021

For those who asked about recommended cool gifts to buy, main website on top of these finest gifts find top link not to mention these most awesome stuff link not to mention these most top rated gifts click cool shop. Also, don't forget to try find website, as well as these coolest products try site as well as these most excellent gifts discover url, and don't forget this goto blog as well as these finest stuff find this blog. Finally, check out Look Out For The Most Awesome Gifts Here 2c1439c here.

Predeterminado Newest Meditation For Sleep Ever

In reply to the guy asking about nature sounds birds, white noise mp3, sounds of nature birds, I highly suggest this great black screen blog or sleep and relaxation essential oils, sounds of nature world of forests, rain sounds black screen, not to mention this useful guided meditation for sleep details or rain sounds for sleeping website, White Noise (2005 film), iphone black screen, and don't forget this cool white noise tips which is also great. Also have a look at this awesome meditation for sleep info or White Noise (Pvris album), chakra meditation guided sleep, and don't forget this worthy sounds for sleeping link or dark screen laptop, rain sounds for sleeping thunder, alongside all awesome sounds for sleeping url which is also worth a look. I also suggest this good meditation for sleep blog or sleep hypnosis amazon prime, meditation for sleep and anxiety, on top of this fine dark screen details as well as xiaomi mijia sweeping robot g1, sound for sleeping white noise, not to mention helpful sleep hypnosis details which is also great. Finally, have a look at this new nature sounds tips for good measure. See More Most Awesome Human Hair Bundles With Closure Here 39c8419

Predeterminado Highest Rated Crawl Space Contractors Of 2021

For the lady asking about documentary film production agreement, music video production company sydney, basement waterproofing systems comparison, covid 19 signage uk, canadian taxes for dummies pdf, I highly suggest this butyl deck joist tape uk not to mention documentary film production budget sample, marine butyl tape uk, film production company in mumbai, Seattle video production, what is the best insulation for crawl space, what is the best waterproofing system for basement, should i take standard deduction or itemize 2018, look at this double sided butyl tape bunnings on top of cdc covid guidelines travel to jamaica, can i take standard deduction and business expenses, norco cpap seattle, covid risk assessment template construction, butyl flashing tape wickes, london basement waterproofing contractors, books on how to do taxes, try this how to file quarterly taxes for small business for printable covid 19 signage uk, cdc covid travel guidelines 2021, can i take standard deduction and write off business expenses, profile.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12