Criadores en Catalunya

Criadores en Catalunya

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
  1. verdun
    verdun
    hola em dic toni i soc nou m crio verd intens soc de sabadell saludo a tothom
  2. Francisco18
    Francisco18
    hola soc de santa coloma de farnes(Girona)i tindre jilgueros i verderones etc...
  3. mikel2
    mikel2
    Hola a Tod@s,

    Yo crio rojos intensos y nevados, y soy de Els Pallaresos-Tarragona.

    Saludos,
  4. salva4
    salva4
    hola companys aviat comença la temporada de cría a veure si ens animem entre tots i anem deixant fotos de niuades polls etc a més ens podem anar explicant com criem, els nostres secrets i trucs per tirar endevant els polls. aquí va una pregunta per els experts quan creieu que comencem aquest any en quines dates aprox i com creieu que serà aquest any
  5. pope1217
    pope1217
    Hola yo me dedico a :hosso japones,gloster consort y corona,y pios y soy del prat de llobregat (barcelona)
  6. de mano de vara
    de mano de vara
    hola me gustaria saber kien tiene cardenalitos ariamos trato con jiljeros
  7. miguelcanarios
    miguelcanarios
    Hola a todos compañeros, yo soy de sant feliu de guixols ( gerona ), y me dedico al lipocromo amarillo mosaico linia hembra, blanco recesivo y albino, un saludo
  8. MANCI
    MANCI
    Hola soy de Valladolid encantada de conocerte, no crio canarios pero tengo uno y me alegra los dias
  9. toni123
    toni123
    hola ha totom ,jo soc de granollers ,barna, de mument numes tinc una pareja de canaris i una de diamants de gould avera k pasa , salutacions atots
  10. baron dandy
    baron dandy
    hola yo soy criador de topacios amarillo mosaico,agatas portadores de topacio,agata puras,y mixtos de jilguero,soy de barcelona,sant feliu de llobregat,encantado de conoceros.un abrazo.david.
Resultados 11 al 20 de 30
Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo